BLANTERSWIFT101

rüzgarın kızı

18 Haziran 2010 Cuma





Hayatıma suni teneffüs yapmaktan yoruldum….





Bir sevmek tutturdum


Şimdi sıra gitmek de


İlle de diyor gitmelisin


Karışmalıısn yokluğa


Vakit geldi…


 Yalnızlığım karşı
koltukta uzanmış


Ben  terapi


Ediyorum





Sonra mı





Bir gitmek diyor içim





İçinden aşk şarkıları geçiyor


Diyorsun ya içim başka


 benim de !


Cümlelerim nasıl güçsüz bitkin


Artık dinleyemiyorum aşk hikâyelerini


Sana verecek hiçbir tavsiyem kalmadı





Sanki bir şeyi ödüyoruz


Benim param eksik


Seninkisi çok gelmiş


Kalanıyla güzel bir şeyler daha satın alıyorsun





Cebimdeki bozukluklar yetmiyor işte…


Ben gidiyorum


Bana düşenin peşine takılarak


Saçlarının uçuşunu rüzgârda izleyerek


Aynı rüzgâra kapılarak başka rüzgârlara gidiyorum…













Bu Blogda Ara