BLANTERSWIFT101

Ayraç

18 Kasım 2009 Çarşamba









Bugün Kasımın
18i



Seni ilk
sevdiğimle aynı zaman



Sonbahar



Hala aynı
mevsim



Dışarıdaydım



O kadar çok
yaprak birikmişti ki yerde



Sarı
kahverengi yeşilsiz ve kuru



Basıp basıp
yürüdüm yine



Çıtırtılarını
dinledim



Bilirsin
klasiktir bu



Sonbaharın
klasiği



Nasıl
düştünse içime hala öylesin



Daha da
çoğalmakta belki



Durana kadar
buradayım



Bu mevsim
geçip yeniden gelinceye kadar







Çıkamadığımız
hayat



Fotoğraflarda
gördükçe içime bir şey oturan kolye



İmkânsızlık



Düşüncelerin



Olmazların



Art arda



Ne seni ne
kendimi düşünüyorum



Tutunduğun
hayatı düşünüyorum



Ben kendi
yarattığım dünyada seni yaşıyorum



Her yönüyle



Sen kendi
inandıklarınla her şeyi içine alıyorsun







Okumaktan
sıkılmadığım kitap gibisin



Sayfalarının
altını çizdiğim



 Kimi cümlelerinde kana kana ağladığım



Kimisi
canımı yakan



Güldüren kimi



Ama ne
olursa olsun



Hep yanımda
tutmak istediğim kitapsın sen



Sayfa sayın
belirsiz



Şimdi eski
sayfalarını karıştırıyorum senin



Zaman öyle
bir ayraç koymuş ki aramıza



Açmaya elin
varmıyor kaldığımız yeri…



Gücümüz
yetmiyor buna...



Hani
soruyorsun ya nasılsın diye



Hiç iyi
değilim aslında








Bu Blogda Ara